Logo Humaniora Color SVG

Onze School

Wat bieden wij

• Een enthousiast team, met een open geest en nieuwe tendensen, staat klaar om je zoon of dochter te begeleiden in de groei naar volwassenheid.
  • Paramedische ondersteuning door orthopedagogen, logopedisten, kinesist en verpleegkundigen.
  • Ervaringsgerichte lessen in kleine klasgroepen.
  • Zorg op maat voor en met leerlingen en ouders.Nauwe samenwerking met MFC Hagewinde.
  • Informatieavonden voor ouders.
  • Via onze schoolkrant, de website en de facebookpagina kan je het reilen en zeilen van alle klasgroepen ontdekken.

Wie zijn wij

• Een buitengewone school voor buitengewone leerlingen.
  • Een school waar iedereen wordt gehoord via leerlingenraad, oudercontacten en schoolraad.
  • Ouderbetrokkenheid is ons ding.
  • Een warme school, waar leerlingen zich goed voelen.
  • Een gezonde school: we maken de leerling bewust van een gezonde levensstijl en leefwereld.
  • Een sportieve school: sport en bewegen komt in alle groepen wekelijks meerdere malen aan bod.
  • Een milieubewuste school: we verkleinen samen de afvalberg, de luchtkwaliteit in de klassen is een stokpaardje...
  • Een budgetvriendelijke school : wij houden de kosten voor ouders zo laag mogelijk.